maandag 4 mei 2009

Muziek


Muziek is voor mij belangrijk.
De web-site : www.last.fm geeft veel mogelijkheden om kennis te maken met nieuwe muziek.Door de koppeling van het programma aan mijn afspeelprogramma (windows Media Player)krijg ik overzicht over mijn favoriete muziek, maar ook over welke nummers ik de afgelopen periode het meest heb gedraaid.
Top 3 van de meest gedraaide nummers de afgelopen maand:
1.Sandy Denny-Georgie
2.Leonard Cohen - I'm your man
3.Peter and Gordon -True love ways.
Mijn favoriete artiesten (in willekeurige volgorde) :
-Leonard Cohen x
-Sandy Denny x
-Antony and the Johnsons
-Alela Diane x
-Lhasa de Sela
-Sufjan Stevens
-Bob Dylan x
-Bruce Springsteen
-Joan as Policewoman
De gekruiste artiesten heb ik live mogen aanschouwen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten